העיר בני ברק נחסמת לקראת "מחאת ערד"

איתי גדסי 2 Comment on העיר בני ברק נחסמת לקראת "מחאת ערד"

משטרת ישראל נערכת לקראת עצרת התפילה שתיערך היום בבני ברק כמחאה על חילול בית הכנסת בערד • רחוב חזון איש ייסגר לכל אורכו עד לתום העצרת

15:15
30.04.24
ידידיה מאיר No Comments on להמשיך למרות האכזבה: אמא מאיר על היום ש'בין לבין'

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היום בשעה 13:30 תיערך עצרת תפילה בבני ברק במחאה על חילול בית הכנסת בערד. עיריית בני ברק והמשטרה נערכו מאז הבוקר לחסימת צירים. בין השעות 12:30 ועד השעה 15:00 יחסם לתנועה רחוב חזון איש בקטע שבין רחוב רבי עקיבא לרחוב שדרות ירושלים והרחובות הסמוכים למקטע הרחובות הנ"ל. בשעות אלו לא תותר גם כניסת תחבורה ציבורית לאזור.

באירוע ישאו המשתתפים תפילה ואמירת תהילים. אך למרות שבתכנון המקורי נמסר כי לא יהיו נאומים, נראה כי יהיו שני נואמים באירוע.

המעמד נקבע במיוחד לשעת, צהריים זו, ויסתיים בשעה 2:30 כדי שלא להפריע לסדרי תלמודם של בני הישיבות והכוללים בבני ברק. המוני בני הישיבות והכוללים, חובשי ספסלי בית המדרש, מכל החוגים הקהלים והעדות  ישתתפו בעצרת.

מהמשטרה נמסר כי בעלי  רכבים אשר רכביהם חונים בקטע הרחוב הנ"ל מתבקשים לפנות את רכביהם עד השעה 12:30.

לאור אירועי העבר, במשטרה מבקשים מציבור המשתתפים להימנע מדחיפות ולחץ על הגדרות. ולהודיע לכוחות המשטרה  על כל חפץ או אדם חשוד באזור. כמו"כ לא תותר עליה על גגות בניינים ותחנות אוטובוס. ציבור המשתתפים מתבקש להישמע להוראות השוטרים והמארגנים.

546



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    חייבים להשתתף מעמד קידוש השם !!! גם אני יגיע וכולכם ביחד נזעקעל החוצפה הנוראית של החילונים בערד שמזלזלים בציבור החרדי באנטישמיות נוראה כמו באירופה הפ מושכים זקנים ברחובות רודפים אחר נשים ועודדד

  2. 1

    כל דבר זה קשור לחילול השם ? צריך להתחיל לברור את המילים בבקשה!